Czy mogę zwrócić zakupiony towar?
Tak! W naszym sklepie możesz zwrócić towar bez podania przyczyny i bez dodatkowych opłat (bez odstępnego). Warunki dokonywania zwrotów zostały sformułowane na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz 827).
Jak mogę zwrócić towar?
- Sprawdź, czy spełniasz warunki pozwalające na dokonacie zwrotu towaru:
- nie minęło 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zamówienia
- zakupu dokonałeś jako konsument lub zakup nie miał charakteru zawodowego i korzystasz z równoważnej ochrony zgodnie z art. 27 ustawy o prawach konsumenta - Wypełnij formularz zwrotu towaru, który znajduje się poniżej, i poczekaj na kontakt pracownika mLazienka.pl, który potwierdzi przyjęcie Twojego zgłoszenia. Kontakt nastąpi nie później niż w ciągu 2 dni roboczych od daty wysłania formularza.
- Po potwierdzeniu zgłoszenia przez naszego pracownika pobierz i wydrukuj formularz i dołącz go do zwracanych produktów.
- Wyślij zwracany produkt wraz z powyższym oświadczeniem na adres:
Łazienkaplus.pl S.A.
ul. Drukarska 42
62-023 Koninko
Towar możesz zwrócić także w Punkcie Odbioru Osobistego Poznań-Koninko (w innych punktach odbioru dokonanie zwrotu nie jest możliwe), gdy zostaną spełnione następujące warunki:
- towar wraz z wypełnionym formularzem odstąpienia od umowy można zwrócić po okazaniu oryginału faktury zakupu lub wystawionego i potwierdzonego przez Księgowość duplikatu,
- zwrot środków zostanie zrealizowany zgodnie z formąopłacenia zamówienia - dla przyspieszenia procesu sugerujemy zwrot środków w postaci przelewu
- w przypadku gdy płatność za zwracany towar była dokonywana gotówką, zwrot w tej samej formie nastąpi tylko w przypadku zgodności danych na fakturze sprzedaży z okazanym dokumentem tożsamości zawierającego zakup
Podsumowanie
- Prawo zwrotu towaru bez podawania przyczyny przysługuje tylko konsumentom lub przedsiębiorcom, którzy korzystają z równoważnej ochrony zgodnie z art. 27 ustawy o prawach konsumenta, a zakup nie miał charakteru zawodowego.
- Towar należy zwrócić w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty odbioru towaru.
- Jeżeli 14 dzień wypada w weekend lub święto, termin przechodzi na następny dzień roboczy.
- Koszty zwrotu towaru ponosi Klient.
- Sklep zwraca wartość oraz koszt wysyłki towaru zgodnie z zamówieniem Klienta, tylko w przypadku zwrotu całego zamówienia.
- Rozpakowanie towaru nie oznacza wygaśnięcia prawa do zwrotu towaru.
- Klient otrzyma zwrot pieniędzy w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty zwrotu towaru. Zwykle do 3 dni roboczych od daty dostarczenia towaru do sklepu.
- Pamiętaj, aby przed wysyłką zwracanego towaru go dobrze zabezpieczyć. Informujemy, że przesyłki uszkodzone i wysłane za pobraniem nie będą przyjmowane.
- W przypadku niespełnienia podanych powyżej warunków, zwrot towaru może nie zostać przyjęty, a zwracany towar będzie można odebrać w siedzibie firmy.